Hårdträning@ Sportlife!

Hej! Vi sov ut ända tills 10.00 idag. Stannade kvar i sängen tills 10.30 rekord! Utvilad som tusan! Senn bar det av till gymmet. Vi slängde i oss lite youghurth & nötter innan passet. Nu bryter vi gränserna! Jag pressar jag mig hårdare och hårdare för varje pass.
 
På Crosstrainern idag körde jag 31 min Crosstrainer hårt på 35-40 i motstånd och 5 i lutning. Killen jämte körde visst på 50 men han tränade kortare än mig. Nu vaknar Tävlingsmänniskan till liv i mig igen<3 Det gäller att öka för varje pass i intensitet & variera längden + köra olika maskiner och övningar för bästa resultat. Intervaller är ett bra sätt att inte fastna i samma träningsmönster det kör jag ofta=D
 
2012-11-18 - 15:35:32 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Hårdträning@ Sportlife!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: