Fika @ Napoleon med söta I<3

Efter massagen kilade jag iväg till Napoleon för att möta upp min fina väninna I. Vi fikade ihop& babblade på som vi brukar när vi ses<3 Härligt! Det finns ingen som kan tjöta som vi=D Till det åt jag deras underbara västerbottentoast m. sallad och deras egna räksallad. Lyx! Jag valde deras super goda saltlakritste till<3! Super mys! Jag hörde även att dom hadde ett hallon/lakritste där! Det måste jag bara testa nästa gång. Tack för en toppen eftermiddag söt<3 Det är alltid lika kul att träffa dig <3
 
2012-11-08 - 20:38:48 Friends & Family | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Fika @ Napoleon med söta I<3

Postat av: Sarah http://CheerSarah.devote.se

De ser riktigt gott ut :)
2012-11-09 (13:10:41)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: