Fettförbränningstips!

Hej på er! Igår blev en lång tröttsam dag så jag somnade direkt när jag kom hem. Senn åt vi,kollade på tv också blev det sängen igen. Men idag vaknade jag med ny energi! Jag startade dagen med en härlig morgonpromenad på bandet 30 min. Nu måste det bli fart på fettförbränningen! Vågen står fortfarande still men men jag tar det med ro, det kan vara så ibland och muskler väger mer än fett. Men nu ska min kropp få sig en rejäl omkörare!
2012-11-21 - 09:28:00 Areyanna tipsar | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Fettförbränningstips!

Postat av: Andrea iB http://andreaib.se

Jepp, menade ungefär sorbetglass. Fast det är kanske snarare mixade och frysta frukter ;) Jag skippar sockret helt när jag gör utan häller bara ner lite mjölk för en bättre konsistens. Frukten är tillräckligt söt som den är tycket jag :D Så det är lika nyttigt som frukt!
Sedan älskar jag att steka solrosfrön - så mycket godare än godis!! :D

Tack så jättemycket! Kul att du gillade den översta bäst, det är den jag valt ut som min favorit och ska visa upp inför klassen imorgon :)
Kram och lycka till med träningen!
2012-11-21 (11:23:29)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: