Dagens middag<3

Tiden har sprungit iväg idag med, å vi har inte hunnit iväg att handla, det får bli imorrn inför veckan. Framöver kommer vi bara äta hemma i veckorna och ute under helgerna så mycket det går=) Dessutom kommer det bli ett måste för dom flesta dagarna när jag går på min diet framöver. Jag har börjat lite smått dock=)
2012-11-25 - 19:46:08 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Dagens middag<3

Postat av: Anonym http://lisamax.blogg.se

Vad kul med en PT. Det ska jag också skaffa mig någon gång. ;) Vad tränar du? Mest gym eller löper du?

Nej jag kommer inte tävla i boxning men kanske kan sparra på skoj någon gång i lokalen. Boxningen är bra just nu för min ilska och känslor. Jag får ut mycket igenom att få slå och sparka. Tror träningen har räddat min mörka höst lite. Folk tycker jag tränar mycket och tappat vikt men det är terapi för mig efter allt med min syster. :(

Jag längtar så himla mycket till NY så jag spricker :) något att se fram emot :) :)

Ha en fin söndagskväll, kram från mig :)
2012-11-25 (19:51:12)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: