Candlelights<3 Lys upp i mörkret!

Hej! Nu har jag precis tagit en varm & skönt renande bad. Nu ska jag göra mig iordning för att träffa min underbara väninna I och gå på långpromenad + seconhandshopping=)<3<3 Wonderfull! Det här blir en bra dag! Tänk vad lite varmt vatten och levande ljus kan göra för humöret=)<3<3<3 Så glöm ej lysa upp i mörkret!Ha en toppen torsdag everyone!<3
2012-11-22 - 12:56:00 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Candlelights<3 Lys upp i mörkret!

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ http://patriciac.blogg.se

Själv vågar jag inte ens väga mig haha. Har redan haft så mycket problem med att bli för fast och fixerad vid det där med att väga mig så försöker undvika att hamna i den sitsen igen. Men visst vore det kul att se om man gick neråt - men jag har säkert rasat uppåt istället usch.
Klart, var stolt över dig:)

Natten min var riktigt värdelös måste jag väl ändå säga. Sov knappt alls, trots att jag är och var trött! Hoppas du sov bättre.
Kramar
2012-11-22 (13:13:00)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: