Borta bra men hemma bäst<3<3

He på erj! Hoppas ni haft en fin allahelgonahelg? Nu har jag äntligen checkat in hemma igen efter 3 långa dygn borta<3<3 Härliga dagar på jobb men även tuffa med för lite sömn! Men men sånt är livet ibland. Helgen har varit kanon bra! Dessvärre vaknade jag upp med nackspärr imorse. Vilket inte är så kul. Skönt å va hemma allafall! Jag sov i 4 timmar när jag kom hem, stöttade upp huvud och nacke med kuddar<3King höll mig sällskap och varm.Tänk vad jag saknat dig King<3och min andra älsklingskille M<3
2012-11-05 - 17:53:00 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Borta bra men hemma bäst<3<3

Postat av: frida http://hellomiami.blogg.se

King är verkligen en otroligt ståtlig (och vacker!!) hund! Oerhört fin!!

Hoppas att det känns bättre i nacken efter Heatlotion och voltaren!

Kram!
2012-11-05 (21:07:26)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: