30 timmars pass utan rast =)

Godmorgon! Nu har jag & king tagit en välbehövlig sovmorgon! Jag jobbade igår söndag 10.00- 06 för att sedan åka vidare till nästa jobb som började 07.15-16.15. Summan kardemumman av detta långpass på jobb blev att jag somnade direkt när jag kom hem. Sov nån timme sen väckte sambon mig med mat. Han hadde lagat en super god kryddkorvspasta<3 I like! ;) Senn gick jag å vilade en stund till, såg på tv3 dokumentären & senn blev det krypa ned i sängen igen efter promenad med King.
 
Imorse vaknade vi 08.30 pigga igen=D Idag väntar föreläsning med Inga-Lena Bengtsson leg läkare, som jobbat med trädgårdsterapi i Alnarps Rehabträdgårdar. Jag har bjudit med svärmor så hon hämtar mig här vid lunch. Nu ska jag ta å försöka hinna med å svara på era kommentarer<3<3 Senn ska jag göra mig iordning å ta ett varmt bad.<3 Ha en toppen fin dag everyone!
2012-11-13 - 09:48:00 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på 30 timmars pass utan rast =)

Postat av: Josefine Svärd http://josefinesvard.blogg.se/

jag blev nr 11, vilket nr blev du? (:
2012-11-13 (09:54:31)

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar http://Evaaaahs.se

Vad härligt med ett varmt bad! :)

SVAR: Jag använder och jeggings ofta, väldigt sköna de med! :) Hehe jaså?
Ha en bra dag! :D Kramar.
2012-11-13 (11:56:31)

Postat av: Ida http://vintersaga.blogg.se

Hej, blir alltid lika glad & varm av dina kommentarer :)
Låter som du får en underbar dag. Krama King från mig.
Kramar :)
2012-11-13 (13:21:58)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: