Världens vackraste hund!!<3

Godmorgon!
 Jag har varit vaken sedan 07.30 när sambon stack iväg till jobb. Kingen stackarn ville gå ut men han fick vänta tills hundvakten kom vid 09.30. Som tur va har jag en snäll sambo som tog ut King igår i regnet sent så att han fick komma ut på kvällen med=) Och tusen tack Paolo för att du tar hand om King åt mig när jag jobbar eller är sjuk!

 Har man en amstaff som är såhär fin som King eller vilken hund som helst! Så förtjänar han eller hon det bästa! Och min ras är väldigt intelligentá, omtänksamma, smarta och sociala! Super fina hundar som troget följer dig vart din skuta ej må gå! Men dom är sämre på att vara ensamma, allafall min vovve.

Å tro mig vi har tränat detta sedan King var liten! Jag är medveten om vad en amstaff kräver och de dagarna jag ej kan aktivera King som sig bör och som han behöver så har jag en underbar hundvakt som heter Paolo som tar hand om min skatt när jag har förhinder. Dvs går ut och går långpromenader, aktiverar i rinken, busar, gosar och håller sällskap! Jag är så tacksam för både King och Paolo! Utan er utan dig King så vore jag ingenting!

Du fanns där när det var som jobbigast för mig och du styker och glädjer mig varje dag KING! King du är underbar! Och tack Paolo för att du tar så väll hand om min skatt då jag jobbar och nu när jag är sjuk<3 Jag gillar inte alls att släppa honom ifrån mig dagar som denna men jag måste, för min kropp behöver vila och jag orkar inte busa eller gå ut idag, det bara är så. Och jag vet att du har det bra hjärte Kingen<3 Hos din extramatte idag! Så ska matte krya på sig å bli frisk så vi kan gå ut å busa igen!



King 2 år! Världens vackraste enligt mig!<3<3<3<3

2012-05-10 - 10:15:17 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Världens vackraste hund!!<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: