Tidningsmys =)=)

Hej! Vilket ruskväder det är ute idag! Idag har jag spenderat dagen med att se på film och läsa i sängen mest. Jag gick ned till den närliggande kiosken å införskaffade mig lite ny läsning + inspiration. Köpte nya Plaza fylld med massa härliga bilder + intervjuer och Veckans nu fylld med elakt skvaller  =D Det fick dagen attt gå lite fortare. Jag gillar inte alls att vara hemma å vila men men det får gå=D Bara jag blir frisk så! Å idag var det ändå ganska mysigt när det ändå regnar å ruskar ute.<3<3 Ha en fin kväll!

Vilka är era favorit tidningar i tidningshyllan??

2012-05-10 - 17:14:23 Just 4 fun | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Tidningsmys =)=)

Postat av: Therese - lotusmamma http://lotusmamma.se/blogg

Ibland kan det vara mysigt att bara ligga en hel dag i sängen eller soffan med en hel hög tidningar och bara mysa! Fast det är ju inte lika kul om man är sjuk... =(

Jag älskar träningstidningar för det motiverar mig alltid och så en gnutta skvallertidningar... =D



Ha en bra dag!

Kram
2012-05-11 (08:52:01)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: