@ The Gym!




Hej! Förmiddagen hängde vi på balkongen jag å king! Vilken skön varm soldag det blev!! Senn på em tränade vi 2 tim jag och sambon! Härligt! När man väl kommer dit känns det toppen. Jag springer ofta 20 min på uppvärmningen och senn 20 min i slutet av passet efter styrkan. För att hålla motivationen uppe andvänder jag mig av kreativ visualisering och musik! Färglada träningskläder + stor färglad tålig vattenflaska från Nalgene. Hittade dessa vackra flaskor när jag var i USA i 3 mån efter studenten för några år sedan. Dom är toppen! Pulsträning blev det idag! Jag tog helt slut på mig själv! Skönt det! Då känns det att man gjort nått bra! Ha en fin kväll!





Vatten & Proteinpulver is the shit=D=D=D=D



                                                                                                                        

2012-05-06 - 19:47:25 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på @ The Gym!

Postat av: Lena http://decoramadesign.kaxigt.com

Hej!



Jag ville bara lämna en hälsning. Sidan ser fin ut. Ha det bra!



Hälsningar Lena
2012-05-07 (13:23:20)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: