Tapetseringen....



Hittaden en ljusrosa rostapet som ska fungera som fondvägg längst ena rummets sida=) Rusta är toppen egentligen! Åååh va fint det kommer bli, eller vad säger du Ingrid? Du kan det där med tapetseringen va? Hahaha för jag kan det då inte=) Men jag kan alltid lära mig??=)=)=)=) Snart sätter vi fart! Å ger rummet sin glöd å stil!!! Wieeeeeeeeeeeeeeee!!!! Åh vad kul det här kommer bli ååå sååå fiiiint!!!!!

2012-05-07 - 21:03:56 Home/ Inredning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Tapetseringen....

Postat av: Vendela

Hejsan,

åh så kul att hitta lite rosa tapet som piggar upp. Och kan man inte tapetsera kan man lära sig. Jag har själv inte testat, men jag har hört att det är roligt. Vill du visa upp tapetseringen på Byggla? Du kan maila mig så berättar jag mer om Byggla och om den lilla presenten du får om du är intresserad :) Lycka till med tapetseringen!

/Vendela på Byggla
2012-05-08 (10:31:48)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: