Tack Lena<3<3<3

En ros till dig vill jag ge dig<3<3<3




Tusen tack till Lena på decoramadesign för hjälpen med att utforma min fina blogg! Jag är evigt tacksam din tid och ditt enorma jobb med att färdigställa min bloggs design! Tillsammans med dina kunskaper inom webbdesign och css + annat har jag kunnat få fram bloggens hjärta och kärna! Tusen tack Lena! Du är guld värd! Det borde finnas flera egna företagare med din passion och kreativitet + skicklighet! Tack för du fångat bloggens design på exakt det sättet jag önskat och drömt om! Du har fingertoppskänsla och skicklighet! Tusen tack!



2012-05-07 - 20:53:07 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Tack Lena<3<3<3

Postat av: Lena http://decoramadesign.kaxigt.com

Hej och TACK!



En blogg blir vad man gör den till, innehållet spelar därför också stor roll =)



Lycka till!



Hälsar Lena
2012-05-08 (10:29:52)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: