Solskens dag med bästa I<3

Hej! Idag har jag och käraste väninnan I varit ute på promenad + fikat på Waynes coffe. Vi har skrattat skojjat och busat å njutit av solen! Solat vid hamnen + shoppat och glömt av tiden haha men ingen parkeringsbot somt ur va!!?D Hitta massa fina saker ute´på stan i affärerna!=) Senn hamna vi hemma hos mig å busade med King. Vilken härlig solskensdag vi haft pinglan! Tack söt för en toppen dag! Och som vanligt flyger tiden och timmarna iväg när vi ses=) Du är så härligt! Å lika spontan och rolig som mig! Tänk vad roligt vi har ihop=) Och vilken härlig dag! Nu närmar sig sommaren!





2012-05-18 - 21:49:56 Friends & Family | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Solskens dag med bästa I<3

Postat av: Ingrid

Love U hjärtat! Alltid så himla roligt i ditt sällskap! Du är en sann pärla och jag är så glad att ha dig som min vän! <3
2012-05-19 (00:50:51)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: