MakeUpStore Holograpic

Nagellacks junkie som jag är så måste jag ju bara testa MakeUpStores Holograpic lacket! Jag har en stor samling olika lack i regnbågens alla färger! Så fastna jag för detta coola nya lack från MakeUpStore =) Holograpic heter det och ligger på 130:- Finns att köpa på MakeUpStore. Jag älskar deras pigment i skuggor och Lacken speciellt! Jag har ju även jobbat som stylist + Makeupartist på MakeUpStore tidigare=)=)<3<3<3På bild nr 2 har jag även lagt till ett underlack i rosa+ glitter kanter med löst glitter i färgen rosa metallic från MakeUpStore.






                                                                          Bild nr 3 lånad från MakeUpStore.se

2012-05-10 - 10:39:03 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på MakeUpStore Holograpic


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: