Just Me=)

Godmorgon! Såhär ser jag ut i vanliga fall! Just nu är jag en stor sörja av snor , slemm och hosta bara+ röd näsa=/ Så jag besparar er den bilden! Ska hoppa in i duschen snart, så kanske det känns lite bättre=) Jag är inte frisk alls idag heller så det får bli att ta det lungt. Jag har lämnat min älskade vovve King till Hundvakten, även om det tar emot att erkänna att jag inte orkar pga febern idag med. Den har gått ned allafall men den plågar mig fortfarande. Så då är det bara att ge med sig! Jag tänkte tipsa er lite idag om lite smått & Gott istället och bädda ned mig i sängen med laptopen och kolla på film eller något liknande. Ha en fin torsdag everyone! Imorrn är det jag som pallrar mig iväg till jobbet igen, även om jag är sjuk. Man kan ju inte va hemma hur många dagar som helst för en förkylning heller! 2 dagar får räcka, jag får kurera mig i helgen senn istället! Ha en toppen torsdag nu! Be all you can be!!

 

With Love!!

2012-05-10 - 10:48:57 Love Yourself | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Just Me=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: