Jag kapitulerar idag för ....

Febern=(=( Jag har vanligtvis låg temp så 38.1 är mycket för mig. Jag känner mig helt sänkt och igår em + igår kväll kunde jag inte göra annat än att sova såfort jag kom hem från jobbet. Jag hatar egentligen att vara sjuk. Men på något sätt så vet jag att det är kroppens och själens sätt att säga ; Nu räcker det! Ta hand om mig! Så jag kapitulerar, jag åkte till jobbet idag av pliktrogenhet då de ej hadde någon vikarie. Samtidigt som jag känner att jag inte gjorde något vidare bra jobb då jag var helt sänkt och trött. På slutet hadde jag inte ens nån aning om hur jag skulle orka gå på eller av bussen hem.... eller att gå dom få metrarna hem från min hemhållplats... Suck.. Jag lät sambon ta hand om mig. Fast jag ogillar att be om hjälp. Så låg jag ynkligt i sängen både igår och idag efter jobb och tacksamt tog emot både vatten, saft, mat och huvudtabletter. Tröstkramar och gos ingick med=)=) Tack älskling för att du tar han om mig när min kropp sviker mig. Jag har jobbat fööör mkt helt enkelt och stressat och sedan min kollega försvann och jag blev ensam kvar så har det varit super motigt att jobba. Det har tagit på energierna. Jag har inte velat låta det ske men det skedde ändå. Kroppen sa ifrån; Nu räcker det! Så jag bäddar väll ned mig i sängen igen, om än motvilligt=( Men men bara jag blir frisk så=)=) Talk to you soon!

PS: undrar varför febertermometern har en glad gubbe när jag har feber för? Den talar glatt om: You´re temerature is 38.1 degrees celsius! Nice! Eller inte! Men tack för upplysningen!!=D=((

2012-05-08 - 20:31:33 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Jag kapitulerar idag för ....

Postat av: linah http://linahsarkodiee.blogg.se/

åå va snäll du är som säger sånthär,!!<3

men tiden hos psykologen är nog snart över, mår inte lika dåligt nu faktiskt , tack så mycke<3
2012-05-08 (20:51:55)

Postat av: glorianeverson http://gloriajacob.blogg.se/

hallå där!
2012-05-08 (20:52:21)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/ http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en grymt bra onsdag! :D krya <3
2012-05-09 (01:49:17)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: