I am Fabulous!!

Jag är underbar! Och ingen bestämmer mitt värde förutom jag själv! Genom att vara den jag är så är jag helt underbar! Jag är inte perfekt men det är inte mitt mål heller<3 Mitt mål är att må bra och att vara en bra förebild och inspiration för andra unga tjejer=) Jag duger precis som jag är och det gör du med!! Så våga vara stolt över dig själv oavsett hur du ser ut!! Jag har en starkt och frisk kropp! Och jag är nöjd med mig själv som person oavsett hur jag ser ut! Visst har jag saker jag kan förbättra men det är inget som definerar vem jag är eller mitt värde som person! Jag är det fantastiska resultatet av mina förutsättningar i livet och jag är det bästa av det jag kan vara! Det vill säga mig själv! Så stå på er därute och våga vara er själva även om det betyder att ni möter motstånd och måste gå er egen väg! Ni kommer tacka er själva för det efteråt! Jag lovar! Våga vara allt det du kan vara för du är unik och värdefull oavsett hur du ser ut eller vad andra tycker att du är eller inte!!! You Rock!!

2012-05-18 - 11:59:16 Love Yourself | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på I am Fabulous!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: