Godmorgon!



Godmorgon! Hoppas ni alla sovit gott inatt? Jag vakande tidigt idag. Fast jag är illförkyld. Så jag gick upp nu vid 8 och åt frukost. Bäddat ned mig i sängen med laptopen nu=) Morgnar som denna då jag är sjuk så ersätter jag ofta frukosten med en måltidsersättare som ger bra energi + antioxidanter + vitaminer & bra proteiner. Denna jag andvänder kommer från märket Sci-mx och denna tycker jag smakar bra + är vettig i innehållet. Den har vunnit förra årets utmärkelse för bästa måltidsersättare på bla gymgrossisten. Du hittar den på nätet bla. Jag kan ej rekommendera att man byter alla mål oavsett vad du själv har för viktmål eller träningsmål men någon gång då å då när orken tryter tycker jag är ok! Några naturella cashew nötter till det och I´´m all set=)=) Ha en fin dag sötnosar!

2012-05-09 - 08:57:37 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Godmorgon!

Postat av: Zahraa http://twogiirls.webblogg.se/

- Jag önskar dig en superbra dag! <3



/Zahraa
2012-05-09 (13:27:10)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: