Dagens insikt:

Har ingen bra bild på mig som passar till hur jag känner mig idag.. Så trött och slut!! Usch,..  (Bilden är sedan jag var blond) Jag har jobbat alldeles för mkt och stressat och fixxat och grejjat så att alla andra ska ha det bra... Trots förkylning och varningsignaler från kroppen kör jag alltid som oftast på. Och vad händer? jag kraschar och orkar ingenting! När ska jag lära mig? Va? Usch vad arg jag blir ¨på mig själv! Nu tar jag å vilar idag och gör det jag orkar! Jag har massor att göra egentligen, men förkylningen har kommit tillbaka verkar det som=/ Jag hostar så jag spyr nästan usch=/=/=/. bara att vila och ta till sig av dagens lärdom: LYSSNA PÅ KROPPEN OCH SJÄLEN! VÅGA SÄGA NEJ OCH STÅ PÅ MIG!! Men tyvärr sätter jag andra före mitt eget välmående alldeles för ofta. Dags och tänka på min egen hälsa och mig själv! För såhär kommer det ej gå mycket längre! Någon måtta får det va! Livet ska vara gott att leva som man säger, eller vad säger ni?


2012-05-17 - 12:07:40 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Dagens insikt:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: