Återhämtnings SPA + Bad!

Så! Nu har jag tagit mitt återhämtnings bad + lagt ansiktsmask hemma+ tänt ljus + lyssnat på lugn musik! Det räcker som återhämtning för mig! Nu är jag fit for fight igen! Men nu får jag ta å lära mig att göra en sak i taget och att inte säga ja pga omtanke om andra eller snällhet. Jag måste ju må bra å orka med min vardag med och mitt liv + King och min sambo å sköta mitt hem och min kropp med! Det hinner jag inte och orkar jag inte om jag stressar + jobbar mer än heltid. Det går bara inte. Så nu får jag försöka hålla mig till max heltid på jobben jag har. Hur mycket jag än älskar det jag gör!!






2012-05-17 - 17:03:41 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Återhämtnings SPA + Bad!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: