Vanilla & Rose Petals Bubblebath från Soapopera=D

Tid för avkoppling försöker jag klämma in så ofta det går! Jag behöver ofta slappna av men finner det svårare än gjort men genom ett hett bad finner jag ro och vila=D Jag älskar badskumm och badoljor + tvålar i olika dofter + märken och färger.

 Mina senaste favoriter med bad och duschcreme kommer från underbara Soapopera.com. Du hittar länken nedanför. Dom tillverkar alla sina badprodukter utan konserveringsmedel och tillsätter enbart naturliga ingredienser. Min favo just nu är deras Vanilj produkter du hittar dem nedanför! Så kika in å dröm dig bort i badskummens härliga värld!



Vanilla & Rose Petals bubblebath från :  www.soapoperacompany.com

2012-06-06 - 11:19:42 Makeup & Skönhetsvård | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Vanilla & Rose Petals Bubblebath från Soapopera=D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: