Vackra Kyrkogårdar

Idag har inte bara varit bra och lätt och skojj. För någon i min närhet har gått bort. Sådant är alltid lika tråkigt.
Att förlora en anhörig är allt annat än lätt! Det drar upp minnen när någon annan går bort. Men jag starkare idag och jag har lärt mig att gå vidare sedan jag själv förlorade någon som stod mig väldigt nära, min kära mamma. RIP. Jag åkte förbi kyrkogården idag där jag tog det här kortet. Jag tycker kyrkogårdarna står för styrka, kärlek och vackra minnen. Men alla har inte bra minnen utan tvärtom så även jag vissa delar men jag väljer att tänka på de som är bra=D<3<3<3

2012-06-14 - 23:04:31 Friends & Family | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Vackra Kyrkogårdar

Postat av: lina johansson http://linaajohansson.blogg.se/

SV: ja skoja inte!

vad har du haft för dig idag? :-)

kram
2012-06-15 (22:45:26)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: