Trött tjej....


Jag vet inte varför jag har huvudvärk, mår illa och är konstant trött. Ögonen krånglar + magen med,.. Tänk att kroppen kan bråka så med en. Dålig bild blev det med, det kan jag bjuda på. Ögonen beror nog pga Xlash eyelinern, tror inte mina ögon tål den så här blir det inga långa fransar tyvärr...men det finns ju förlängande mascara eller neulash=D Imorrn ska det här risboet till hår gå till frissan och ta ut alla slingorna av 4 mån gammalt löshår + färga och sätta i 120 st nya=D Så kika in imorrn =D
J

2012-06-12 - 20:03:37 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Trött tjej....

Postat av: Kasa http://johanssonkajsa.blogg.se/

Åh! :) Spännande hoppas de blir riktigt bra!
2012-06-13 (12:44:28)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: