Träningspepp Jackie Warner

Hej! Idag sov vi länge då det blev sent igår. Jag vaknade vid 8 och ville
gå upp men sambon min + King sov så skönt å tryckte ned mig i sängen igen. Så vi sov till 12. Senn gick jag ut med King och senn käkade vi lunch. M skulle iväg på grillning med killgänget idag så vi hann bara slänga i oss maten. Tanken var att gå till gymmet ihop idag men det får bli imorrn. Jag ska ta en långpromenad med King istället.

 Jag har alltid haft Jackie som en förebild när det gäller kost och träning. Även om hennes serie Workout inte blev någon hit så gillade jag hennes karaktär som PT och livstilscoach skarpt. Så jag har börjat läsa den här boken " This is Why you´re fat" Av just Jackie W. Jag vet ju redan varför jag gått upp i vikt. Det beror på min ryggskada, för mycket stress med plugg, ryggont, arbete och mera stress. Det är inte lätt att få ihop livspusslet ibland. King kräver mycket träning och motion + tid även + att jag har så många andra saker som tar min tid. Men nu är det dags att prioritera mig själv lite och min kropp så att den håller sig frisk och stark !

Jag känner att jag inte orkar gå och släpa på dom här extra kilona. Så nu väntar hårt arbete och svettiga träningspass! Jag hadde gärna haft Jackie som tränare=D Synd att man ej bor i LA. Jaja jag får nöjj mig med hennes bok.








2012-06-02 - 14:59:07 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Träningspepp Jackie Warner


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: