Såååå förbannad!! Felaktig leverans!

Vad är det här? Jag beställde lila och fick svarta?? Hallå? Och frakten tog en evighet minst 3 veckor?? Suck! Jag kännde på mig detta när jag skulle hämta paketet idag!! Tänk vad intuitionen kan visa rätt! Jag visste det=/ Det här får ni ta å rätta till! Fy va dåligt =( Sjukt dåligt !
 
Det här är inte ok! Rätt verktyg till sminkningarna är livsviktigt men även att det är rätt färg på borstarna!! Jag beställde lila borstset och då vill jag även ha det och inte svart!! Grrrrrrrrrrrrrr"""!!!!!!!Besviken jag blir på sånt här stul som så ofta händer när man beställer på nätet?? Orka liksom!!! Produkterna kommer från Asien så det blir askrångligt för mig att skicka tillbaka dom juh å stula=(
 
 
 
2012-06-25 - 13:42:28 Makeup & Skönhetsvård | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Såååå förbannad!! Felaktig leverans!

Postat av: Tina http://beauty.viktbloggerskan.se/

Vill du ha riktigt bra borstar och inte sådana som dels går sönder och dels fäller/blöder ska du köpa Sigma! Dem kostar lite mer än Hongkong-skiten men det är verkligen värt det i långa loppet! Finns i flera färger dessutom, plus att det finns fina resefodral till! Har flera av deras set och dem är toppen! http://www.sigmabeauty.com/category_s/161.htm?searching=Y&sort=7&cat=161&show=48&page=1
2012-06-26 (07:57:11)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: