Ord på vägen

Dessa fina Tvålar med fina budskapsord  hittade jag på ljusbolaget idag <3<3<3 Positiva ord får man aldrig för mycket av tycker jag! Jag gillar den längst ned till vänster bäst med texten Livsyfte, drömliv tacksamhet bäst då den passar in på mig och mitt liv bäst just nu=D Dessa vackra tar även bort lökdoft och vitlöksdoft tex=) Vilken är din favvo?

2012-06-07 - 21:22:17 Home/ Inredning | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Ord på vägen

Postat av: Anonym

SVAR:

Ja,visst är djur underbara!

Jag har en kanin och fyra undulater.

Förresten vad gullig King är!

Stort kram från mig och mina djur :)
2012-06-08 (08:55:12)

Postat av: Vicky http://stylistvicky.blogg.se/

Sv. Aa :) Tack detsamma! :)
2012-06-08 (13:49:13)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: