När livet går i Ultrarapidspeed

Ibland går livet i Ultrarapid och den senaste tiden har det verkligen varit en passande beskrivning på hur min vardag sett ut. Jag har inte hunnit mer än att jobba, ta hand om king, sköta hemmet  och ibland träna eller träffa vänner + göra kul saker. Men tiden för träning eller kul saker och vänner har blivit undanskuffad tyvärr. Men framöver nu kommer jag ha mer tid för kul saker. Och jag har planerat in så mycket roligt i sommar!

 Vad händer hos er i sommar? Jag ska försöka att inte stressa bort vardagen och livet för övrigt. Jag vet inte om min kropp håller för det i längden, troligen inte. Det är mycket kul som händer samtidigt som man stressar dock så utan det vore livet inte så härligt haha inte ens uthärdligt men men nu kommer det bli helt underbart! I love!

2012-06-09 - 22:59:53 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på När livet går i Ultrarapidspeed


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: