Morgonpromenad med King

Nu har mördarhunden och jag varit ute 60 min på morgonpromenad innan frukost. Det går fort när man väl kommer igång. King blev lite distraherad av alla tipspromenadare som gick där med längs sjön men sedan föll han in i sín vanliga lunk jämte matte. Vi mötte många glada miner men även några sura. Men min hund är faktiskt ingen mördarhund. Det visar bara på deras okunskap om raser.

 För amstaffarna är de mest tillitsfulla, kärleksfulla mest underabra och omtänksamma, smarta/kloka och finaste hundarna som finns! Om dom vårdas med rätt disicplin omtanke och omvårdnad så har du en trogen följeslagare livet ut, min vapendragare King<3<3<3 Trots att vi får endel sura miner så surar vi inte för det, för vi vet att vi är underbara<3<3<3 Så stolt över dig King!<3 Tack för att du alltid finns vid min sida och ställer upp i vått och torrt! Tack för att du pushar på matte i uppförsbackarna och påminner mig om att jag måste bättre på konditionen något så att vi kan hålla jämn takt =D=D=D=D





Vackert!


Så fin min king



Örona bakåt, Kings kroppspråk när vi går promenad visar på undergivenhet och rätt sinnestämmning


Jag kan faktiskt bära kopplet själv även om du inte tror mig!=D Sötis!

2012-06-03 - 11:46:49 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Morgonpromenad med King


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: