Loppis på Tändsticksområdet

Hej! Idag stod jag och väninna K på loppisen på tändsticksområdet. Från 7-12 stod vi där=D Super kul! Synd jag var så trött, det blev några för många glas mousserande igår. Men trevligt hadde vi ändå=D Och resultater var rätt ok för att ha varit årets sämsta loppis gällande både bord och besökare. Jag fyndade endel själv med. Bilder kommer=D Ibland är det super kul att fynda även begagnat=D Mycket av det vi sålde var helt nytt även. Vad tycker ni om loppisar? Många verkade tycka att allt skulle kosta 10-20 kr. Vilket är ett underpris för en helt ny tröjja eller klänning tycker jag själv men jag förstår tanken med. Glömde ta kort på vårat bord men här kommer ett kort på vårt grannbord=D





2012-06-09 - 22:42:21 Just 4 fun | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Loppis på Tändsticksområdet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: