Längar till semestern!<3

 
Om 2½ vecka tar jag semester! =) Och om 3 veckor tar sambon semester!<3 Senn har vi 2½ veckor i solen tillsammans=) Självklart ska vi njuta av en sista minuten resa iår =D Det hoppas jag på allafall=) 30 grader tycker jag låter helt underbart! Något annat är inte acceptabelt;)
 
Jag känner mig så trött på det här regnandet och skitvädret som så många andra! Den andra veckan ska vi nog hänga på Öland hos min familj=D Härligt! Ser fram emot att få stressa ned och njuta lite igen av solsken och värme på någon solig destination! Qualitytime för vuxna helt enkelt !
 
 
 
2012-06-25 - 17:41:59 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Längar till semestern!<3

Postat av: Becca http://mittlivminavalminakonsekvenser.blogg.se

Tack dsm! ha en härlig måndags kväll!
2012-06-25 (23:35:21)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: