I love Ägg!

God förmiddag bloggen! Förlåt för dålig uppdatering dom sista två dagarna. Förra veckan hadde jag somsagt inte en stund ledig varken i veckan eller under helgen så jag var dötrött efter jobbet. Eftersom jag har ett tungt psykiskt krävande jobb som tar mycket energi just nu så hamnar bloggen efter då och då. Det kommer bli bättre dock för jag kommer jobba lite annorlunda framöver och bättre så pendlingstiden till och från jobbet kommer minska.

Jag kommer jobba mer på behandlingshemmet i stan så där sparar jag mycket tid=D Jag tycks dra mig till dom svåraste utmaningarna arbetsmässigt för mig men framöver kommer jag att välja smartare och klokare. Det här funkar tyvärr inte i längden för mig att gå upp 05.20 varje morgon 4 dagar i veckan + jobba till 16 å ej vara hemma förräns 17.00 tiden.

Jag är ingen morgonmänniska, dags att inse det och sluta kriga mot mig själv och min kropp. Vi har bara ett liv och det bör vi värna om! Så inga fler 05.00 arbeten för mig, allfall på ett bra tag för min kropp hanterar det inte. För att orka hela dagen dock nu de sista dagarna på jobb laddar jag upp med ägg. Helst hela kokta ägg men ägg smörgås som här med kaviacreme är super gott med=D Men mindre nyttigt så idag får det bli kokta ägg=D

Kika gärna in på bloggen underdagen så uppdaterar jag med bilder från mån + tisdag=D

!
2012-06-06 - 11:05:33 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på I love Ägg!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: