Hp Photosmart bläckpatroner strular=/

 Ååhh! Jag längtar tills mitt kontor är omtapetserat, färdig inrett med min nya vita fina dröm bokhylla + när skrivaren fungerar igen! Som jag tyckte om den här skrivaren! Jag har köpt 2 nya patroner för 139:- st i veckan + 3 till nya av några som sålde dem billigare på blocket=D Men ! Skrivaren krånglar ändå! Trots att alla patroner är bytta=*( Älsklingen säger adjö till den och att vi bör köpa en ny men jag ger mig inte! Den ska gå att fixa! Jag ordnar det! Det finns inget som inte går att lösa om man försöker=D
 
2012-06-26 - 20:58:43 Areyanna tipsar | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Hp Photosmart bläckpatroner strular=/

Postat av: Josefin Ärlevik http://josefinarlevik.blogg.se

Hej, fin blogg! Hur är läget? :)
2012-06-27 (14:31:24)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: