God eftermiddag

Hej! God eftermiddag bloggen! Hoppas ni hadde en bra midsommar igår? Och vaknade upp lika pigga och glada idag? Jag vaknade pigg och glad utan baksmälla! Ont i nacken hadde jag dock så jag måste ha sovit knasigt.Vi fick en toppen em/kväll med goda vänner igår!
 
Såhär såg jag ut igår. Synd jag en fick till någon profilbild på klänningen men men det får bli nästa gång. Nu ska jag städa lite här hemma och sedan ta ett skönt bad, sedan väntar en fin ledig lördag med hjärtat mitt + king<3 Vi får se vad dagen har att erbjuda. Kanske träning? Vad har ni för er idag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2012-06-23 - 12:49:05 Love Yourself | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på God eftermiddag

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! http://adaras.se

snygg du är :D lät härligt!

- Haha I know, jag hade på mig ett par tighta shorts under ;)
2012-06-23 (16:30:56)

Postat av: felicia - http://whofelicia.blogg.se

Visst gör det. Var supergott också=)
Hade du en bra midsommar?
2012-06-23 (17:29:20)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: