Dagens frukost

Hej! Idag har jag haft en toppen dag! Den har gått super fort! Jag började dagen med epresso frukost och sedan väntade avslutning + firande på jobbet då 9orna tog sin examen idag i skolans arena. Helt ok dag! Tuff men bra=D Jag fick mycket berömm för min insats idag + mitt jobb för övrig de här 8 månaderna=D Kul!

Nu väntar en ny fas under sommaren + en ny arbetsplats efter sommaren. Kul! Jag kommer jobba på en special skola för Autistiska efter sommaren. Kul! Sjukt stressig dag dock! Stressat igen så jag nästan spytt å mått sååå illa. När ska jag lära mig? Men hur kan man säga nej till så kul saker? Träffade min väninna H idag med. Vi var båda stressade dock så vi hann inte rikigt umgås utan det blev bara träffas snabbt vi får ta igen det nästa gång=D

Hur har eran dag varit?


 

2012-06-14 - 22:35:18 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Dagens frukost


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: