Buzzador Flux Fresh

Nu har Buzzadorpaketet kommit! Denna gången skickade dom med 1 stor Flux flaska och 10 små som ska buzzas med=D Jag kommer dela ut dem på jobb tror jag + till vänner =D Tänderna är viktiga! Så det ska bli roligt att testa dessa. Vill du också testa flux så skicka ett mejl så skickar jag ett ex! Enda kravet är att du utvärderar vad du tyckte om produkten. Vill du bli buzzador? Hör av dig till mig så fixar vi det eller gå in på www.buzzador.com och anmäl dig där. Vill du veta mer om buzzador så sök i mina tidigare inlägg=D

2012-06-06 - 11:28:25 Just 4 fun | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Buzzador Flux Fresh

Postat av: My Cinderella story scene http://eemmaaj.blogg.se/

Oj ahah
2012-06-07 (08:10:45)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: