Älskade Kingen da!

Hej! Nu är vi tillbaka hemma igen efter en sväng på stan som var tom å stängt då det är röd dag=/ Äsch da hämtade lite paket =) Vad får ni se lite senare om en stund=DJag är så trött nu så jag måste nog ta en liten powernap ihop med Kingen! <3
 
King höll på att hoppa över balkongen nyss! Det finns en schäfer som är lite agressiv och skrämmer andra hundar här i området, han skällde ut en liten vit söt hund nyss och King ville försvara och rädda den å höll på att hoppa över balkongen!
 
Som tur va han jag ifatt honom min lilla hjälte! Stackars lilla vovve den tjöt så hjärtskärande när den blev påhoppad och anfallen av den där fula schäfern... King gömde sig i filten efteråt å skämdes haha, fast han ej gjort nått fel. Dumma matte! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
2012-06-23 - 18:42:39 Areyanna tipsar | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Älskade Kingen da!

Postat av: yasmine modell mamma och fru http://www.yasminegill.blogg.se

håller med dig
ha en underbra kväll
nu ska jag äta lite middag
kraam
2012-06-23 (18:43:48)

Postat av: Anne http://enligtannie.blogg.se

Tack så jättemycket:)
Detsamma:)
Hur hittade du min blogg?:) Kramar
2012-06-23 (18:52:16)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: