Nytt Lila borstset! Makeupborstar äkta.

 Ååh! Nu har det äntligen kommit! Mina efterlängtade sminkborstar! Som alla vet så kräver en snygg och välgjord makeup bra borstar och verktyg! Eftersom min favoritfärg är lila så tänkte jag testa dessa läckra borstar + då mina andra behöver bytas ut efter ett par trogna år.
 
Med rätt borstar så kan du lätt lägga vilken snygg adorable amazing makeup du vill! Mer om hur kommer jag lägga ut framöver. Just nu ska jag testa dem och se vad de går för! Bilder kommer senn!
 
För mineralmakeup behövs ofta täta äkta borstar med täta strån. För att  få upp pigmenten och få dem till att komma till sin rätt krävs bra material. Dom flesta borstar görs i olika syntetiska material eller äkta eller blandat. Mina är äkta och handtillverkade med fina lila trähantag och silverringar upptill närmast stråna.
 
 
 
 
2012-07-13 - 10:27:32 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Nytt Lila borstset! Makeupborstar äkta.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: