Dagens King!

Hej! Sorry för kass uppdatering när jag jobbat hela helgen heldygn! Men jag har ej hunnit bara jobbat, men jag har haft det toppen! Och ni? Vad har ni för er'?
 
 Idag har vi haft ännu en helt underbar och fullspäckad dag ! Då kan man lätt bli lite trött, eller vad säger du King? Sova på matte är skönt'=) Idag har vi varit ute och gått, ätit äggfrukost och tittat på Stina dabrowski. Senn kom min underbara väninna I hit och vi tjötade som vanligt,
 
Efter det blev det Naglar på Nailcenter + lunch på Radhuni + shopping oopsiie=D Och sedan hemmagjord glass från glassfabriken i stan italiensk underbar god glass! Bilder kommer under kvällen eller imorrn, för nu är både King och jag helst slut! Dags å nana på riktigt nu snart, då jag jobbar tidigt imorrn. Men bara 1 tidig dag med pendling denna veckan=) Senn ladda batterierna för helgens arbete + träna=)
 
2012-07-02 - 21:10:12 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Dagens King!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: