Brunch med Äggtoast + jordgubbar

Idag sov vi länge jag sambon och King<3 Vi var ju uppe sent å såg på film igår+ att den stenhårda gymträningen tog ut sin rätt. Idag blir 6:e passet den här veckan med tuff träning! Jag kännde mig lite risig imorse dock hostade och kännde av i halsen, men men med lite till träning håller sig nog förkylningarna borta! Brukar ju tyvärr bli så när man tar semester att kroppen tar det med och då bryter lätt förkylning ut? Men jag ska mota bort den!
 
Jag handlade när vi var ute med King å Naala å J =) Det blev äggröra på toast med massa annat gott=)Äggröran är så god med rostad toast och stark cheddar. Nyplockade tomater och färska persikor & Jordgubbar +apelsinjuice lyxade vi till det med även! Vi ska ju orka träna idag med, right??=)
 
 
2012-07-15 - 14:55:27 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Brunch med Äggtoast + jordgubbar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: