Vilket väder!

Har ni sett vad mycket snö det kommit igår? Shisse!! Jag fick ploga å vada fram i den oplogade snön påväg till jobbet igår! Det måste ha kommit minst 15-20 cm nu!! Wieee!!
 
Jag hadde sånn träningsvärk i bålmuskulaturen hela dagen med! Hostade hela dagen och höll på att dö så ont gjorde det i musklerna. Men jag är ju ingen vekling haha bra att det känns att det gör någon skillnad=D. Efter jobb igår var vi hos svärmor å svärfar å fixade nått med bilen. Senn blev det hem å bums i säng sent.  Nu ska jag iväg ut i snön igen och träffa PT;n Patrik för veckans andra träningspass. Och jag har en glad nyhet senn!=D
 
 
2012-12-05 - 09:15:00 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Vilket väder!

Postat av: Martina http://annamartinas.blogg.se

Ja alltså det r ju mysigt med snö, samtidigt som det är jobbigt. Tycker det räcker nu :) Nu är det lagom. Jodå allt bra med mig :) hur e det själv??

Tack så mycket :)gillade den klänningen jättemycket men bestämde mig för att sälja den för fick ingen användning :)
2012-12-05 (10:39:11)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: