SPA sallad @ Georges<3<3

Det blev en sen brunch idag för mig å hjärtat. Blogg.se appen funkade inte så det är därför jag uppdaterat så sent, men men. Den här salladen är den godaste som finns å deras hummus är to die for! För att inte tala om färskalade räkor å bulgur å aburgine å zucchinin å advocadon<3 I love! Kolla deras läckra hallonvatten med<3 Lovely! .
 
Tekniken är inte alltid på ens sida. Inget å gräma sig över. Hoppas ni har en skön söndag! Jag är super taggad för träning nu då förkylningen börjar släppa! Så härligt å få känna mig som mig själv igen! Jag  känner mig super pigg nu<3<3 å super taggad för träningen!!
 
 
2012-12-16 - 13:36:43 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på SPA sallad @ Georges<3<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: