Lunchfika @ Waynes med finaste I<3

Hej på er! Hur har dagen varit? Här har den flugit fram i vanlig ordning=) PT passet och fystestet gick super bra! Mycket nytt som pulsträning med klocka å band + nya övningar och teknik att lära in, men kul träning! Han verkar bra Patrik och jag tycker han har lagt upp det bra på ett lätt överskådligt sätt. Det här kommer bli super bra! Nu har vi bokat in 2 pass per vecka framöver=) Kul!
 
Efter träningen träffade jag söta I för en sen lunch på Waynes. Vi tjötade på som vanligt jag å hjärtat<3 Tänk vad kul vi har när vi ses! I love you my dear friend<3! Jag testade deras sallad även + ett av deras goda gröna teer. Fullpott på betyget! Super gott och bra fräscht urval!
2012-12-03 - 17:19:00 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Lunchfika @ Waynes med finaste I<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: