Löpning<3

God morgon på er! Igår kväll åkte vi och tränade hårt 1.5 tim ändå. Jag körde crosstrainer 25 min, styrka 45min och kondition å fettförbränning på löpbandet å annat 20 min. Jag ökar uthålligheten på bandet hela tiden dvs springer fortare och fortare och det riktigt känns som fettet rinner bort från min kropp.
 
 Det är så kul när man märker resultat! På vågen syns det med! Det går nedåt hela tiden<3 Så det här kommer gå galant! Nu väntar julmats fixande innan vi åker och firar julafton hos svärmor å svärfar<3
2012-12-24 - 10:16:33 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Löpning<3

Postat av: Patrik http://patrikludvigsson.se

Det är alltid extra kul när resultatet av träningen känns och märks, annars blir det lätt att man tappar motivationen.

Önskar er en riktigt god jul!
2012-12-24 (11:04:16)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: