Julskyltning i Jönköpingscity 2/12

Hej på er! Vilken fantastiskt vacker kväll på julskyltningen vi haft idag hjärtat å jag. King fick stanna hemma pga allt folk. Vi fyndade inget i butikerna men det var mysigt å gå å titta lite, jag lämnade tillbaka en tröjja istället=D Senn fikade vi på Adelante med smörgåstårta och kaka + the å chocklad. Mysigt<3<3 Man kunde tända ett ljust för barn i världen via röda korset även vilket vi gjorde<3<3
2012-12-02 - 19:09:04 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Julskyltning i Jönköpingscity 2/12

Postat av: Helena http://helenassota.se

Åh, vad mysigt det ser ut med julskyltning på stan! Jag hann tyvärr inte med det idag. Synd för jag tycker det är så fint inne i stan. Men som sagt vi tillbringade ju dagen igår på A6.

Var ligger det fiket som ni var på idag?

Jag följer dig nu på bloglovin som nummer 26. Kram
2012-12-02 (22:07:17)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: