Julfirande hos Familjen R<3

Tack för en fin julafton kära svärmor & Svärfar<3 Vilken god mat vi fixade tillsammans! Vilken mysig kväll! Och tack för att King fick följa med<3 Han var så duktig igår. Vi lät honom springa fritt i snön innan en bra stund och jag matade honom med både köttbullar, prinskorv, janssons , grisöron och ben så han verkade nöjd vid mina och våra fötter på golvet. Tack för dom fina julklapparna med! Precis vad jag önskade mig<3
2012-12-25 - 13:32:00 Friends & Family | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Julfirande hos Familjen R<3

Postat av: Sandra http://www.aslundsandra.blogg.se

Vilka mysiga bilder och vad stilig King var i sin halsduk! :) Mina hundar skötte sig också riktigt bra, Milah gick inte ihop med min morbrors valp så den fick vara i stugan men annars var de helt underbara, låg under bordet och sov eller var ute i snön och busade.

Hoppas du har en fortsatt trevlig juldag och annandag. Kramar <33

kika in och titta på alla fina kort min morbors fru tog på alla vovvarna också!
2012-12-25 (17:52:19)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: