Hemmaspa dag<3

Hej på er! Hur har ni det? Idag sov jag ut länge, jag somnade om flera ggr idag. Jag kännde mig helt slut igår å iförrgår pga förkylningen å strul på jobb. Det har verkligen varit fullt upp. Så jag har ej hunnit varken blogga eller vila. Men nu tog jag den där vilan jag behövde idag. Gick ur sängen vid 12. Senn har jag haft hemma spa dag och på eftermiddagen fikade jag med en väninna och shoppade dom sista julklapparna<3 Bilder kommer om en stund. Lermasken gjorde huden ren och jätte len + mjuk<3
2012-12-12 - 17:59:41 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Hemmaspa dag<3

Postat av: Fromweaktostrong http://fromweaktostrong.blogg.se

SV: härligt nyårsplaner och många :). hoppas du får en bra kväll.
2012-12-12 (21:48:42)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: