Färgning av löshåret

Hej! Igår efter gym å solning åkte vi och åt middag hos svärmor och svärfar. Senn tvättade jag löshåret, sköljde löshåret och färgade det + la inpackning. Idag på morgonen har jag torkat det, och nu nu ska jag platta och locka det inför ikväll. Shit vilket himla jobb! Jag saknar exstensionen jag alltid har men de funkar ej nu när jag tränar så mkt det slits så mkt så det får vänta 2 mån till. Det här håret är lika fint bara mera jobb med det.
 
Vi har även hunnit städa bilen, köpa alkolhol på systemet och jag har köpt en till ögonskugga till makeupen. Lika stressigt varje år. Men det kommer bli super kul! å en fin kväll!
 
2012-12-31 - 13:47:38 Makeup & Skönhetsvård | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Färgning av löshåret


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: