Dietmat tonfisk å ris

Dietmat kan ju faktiskt va gott:) Helt ok! Håtdpasset med PT:n gick bra idag! Så bra det kunde med hostan å slemmet i halsen iaf! Jag kämpade på bra! Nu blir det hårdare tag med träningen å kosten stenhårt 3 mån frammåt!:) Jag ska fan lyckas den här gången!!:D

2012-12-19 - 12:56:00 | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Dietmat tonfisk å ris

Postat av: Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist. http://bipolarsynvinkel.blogg.se

Sv ; Tack så mycket! Hoppas det går bra för dig med ditt socker och matberoende med. Jag får mycket pepp från mina nära & kära som varje dag påminner mig om hur duktig jag är som r nykter. Och så är det en pepp också att ställa sig på vågen och se hur mycket man tappar i vikt när man slutar dricka :o
Lycka till!
2012-12-19 (15:20:24)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: