Dagen börjar bra:)

Godmorgon! Idag är jag uppe tidigt till jobb. Men senare än vanligt ändå för vi börjar senare idag. Så jag lyxade till det med Espresso frukost:) Ljuvligt god äggmacka å morgonkaffe<3 Snorar å hostar idag med men det ska nog gå det med:) Snart ger det sig väll! Ha en fin dag everyone!:)

2012-12-13 - 07:15:15 | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Dagen börjar bra:)

Postat av: Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13 http://yarp.blogg.se

vilken god frukost! här blev det lite yoghurt med skivad banan i, haha. men en äggmacka hade inte suttit fel!

sv, ja visst är det :). tycker också det är viktigt med att välja det umgänget som man mår bra av. Tycker även det gäller familjen faktiskt. Vad lagade han för god mat då? Kramis <3
2012-12-13 (09:06:41)

Postat av: Sandra http://www.aslundsandra.blogg.se

Åh gud så gott :)

sv; Jag försöker också gå ner i vikt, eller ja bara något kilo till men vill bli hårdare i kroppen så när jag körde en så stor muskelgrupp var jag tvungen att få i mig något fort. Men äter dom inte ofta :)

Min dag har varit ok än så länge men börjar må dåligt, vet inte varför. HUr har din dag varit? :) Såg att du var på ett fint luciatåg iallafall!
2012-12-13 (14:14:08)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: