Underbara böcker=)

Hej! Idag har jag hittat flera bra böcker att krypa upp i soffan med en filt till! Jag älskar att läsa men det är inte alltid tiden finns. Iallafall säger man så, men det gör man väll om allt? Vissa grejjer gäller det att ta tid för=) Så idag kröp jag ned under filten med en av dessa underbara böcker och hadde mysigt istället för gymmet efter jobb. En skön blandning av feelgood bok/chiclit och spänning/dramatik. Torey Hayden är även min mammas favorit, jag tror dom är baserade på verkliga händelser och berättelser.
 
Jag sov dåligt inatt. Jag har vaknat 2 nätter denna väckan av att jag kännt att någon gått igenom hallen/sovrummet. En skugga, ande kalla det vad du vill. Men jag vet att det inte är nått farligt eller någon som vill mig något illa så inatt ska jag nog kunna sova gott. Å vara mera pigg inför träningen! Jag behöver få i mig mera proteiner även så imorrn blir det ett besök till Anders och mia på Body Nutriotion för att köpa kosttillskott=)
 
2012-08-23 - 21:11:44 Inspiration | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Underbara böcker=)

Postat av: Anonym

Har du känt av andar i hallen/sovrummet tidigare?
2012-08-25 (00:14:13)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: